2019.04.03 9:38
2019.04.02 9:56
2019.03.29 8:02
2019.03.21 19:07
2019.03.21 19:05
2019.03.11 20:41
2019.03.08 9:30
2019.03.08 9:21
2019.03.08 9:20
2019.03.08 9:17
2018.10.29 16:15
2018.10.24 16:11
2018.10.24 16:10
2018.10.22 13:05
0
0
4
5
8
9
3

Termék részletek

Hive Clean 0.5 Liter

Hive Clean 0.5 Liter
8 390 Ft
A vásárlás után járó pontok: 84 Ft
  • LEÍRÁS
    Hive Clean (0,5L) támogatott atkaölő.

    Kiszerelés: 0,5 liter

    Összetétel:
    – éteres olajok,
    – víz,
    – szacharóz,
    – citromsav,
    – oxálsav,
    – propolisz-kivonat,

    Gyógyszerforma:
    Oldat külsőleges felhasználásra.

    Gyártó:
    SPAGYRA, Ausztria az A F&B Gmbh, Ausztria megbízásából

    Célállat:
    Mézelő méh.

    Hatásmechanizmus:
    A BeeVital HiveClean bevitelével mikroszkopikus cseppek ragadnak a méhek szőrszálaira. A méhek társas érintkezése és takarítási ösztöne révén a készítmény egyenletesen oszlik a többi méhre is. Az így aktivált méhek alaposan kitakarítják a sejteket az elhalt lárváktól. Ezek és minden más idegen test is, mint a szennyeződések a méhek felerősített takarítási ösztöne révén azonnal kikerülnek a kaptárból. Megfelelô alkalmazás esetén a szer semmilyen káros hatást nem gyakorol sem a méhekre, sem a fiasításra, sem a méhkirálynőre.

    Alkalmazás módja:
    Melegítse fel a BeeVital HiveClean testhőmérsékletűre, és 10-25C levegőhőmérsékletnél alkalmazza. Ha túl meleg van, a méhek elhagyják a fiasításos lépeket, és ez kevésbé kielégítő eredményhez vezet. Ezért leginkább a késő délután alkalmas a BeeVital HiveClean használatára. Alkalmazza a BeeVital HiveCleant először az év elején, az első pollenhordás után, meleg időben. Júliusban-augusztusban a pergetés után ajánlott az ismételt alkalmazás. November decemberben szükség esetén újra alkalmazhatja a BeeVital HiveCleant a telelőfürtökre. Egész évben lehet kontrolltesztet csinálni a fészekben, illetve a telelőfürtökben. Figyelembe veendő, hogy a fiasítás nélküli időszakban elég mindössze egyszer alkalmazni a BeeVital HiveCleant.
    Intenzív ápolás:

    1. Alkalmazás az első napon
    – az elsőtől a nyolcadik napig hatásos.

    2. Alkalmazás a hatodik napon
    – a hatodik a tizennegyedik napig hatásos.

    3. Alkalmazás a tizenharmadik napon
    – a tizenharmadiktól a tizennyolcadik napig hatásos.
    Adagolás:
    Attól függôen, hogy mennyire erôs a család, és hogy hány léputcát foglalnak el sûrûn, kb. 20 ml BeeVital HiveCleant kell befecskendezni az alsó fészek belsô 7-8 léputcájába. Csak vékony sugárban szabad folyatni! Használat elôtt jól rázza fel!

    Élelmezés-egészségügyi várakozási idő:
    A BeeVital HiveClean valamennyi összetevője mind a felhasználókra, mind a méhekre veszélytelen. A fontos összetevők a 2377/90 számú, 1990.06.26-i EGK rendelet II. mellékletében szerepelnek, mint olyan alapanyagok, melyekre nem kell megállapítani állati eredetű élelmiszerekben maximális maradékanyag szintet. Ennek megfelelően nem áll fenn az a probléma, hogy maradékanyag lesz a mézben.
    Bioméhészeteken engedélyezett.

    Tárolás:
    Szobahőmérsékleten (fagymentes helyen) mindig gondosan zárt állapotban tárolandó. Felnyitott állapotban, fénytől védett helyen 6 hónapig tárolható.

    Rendelhetőség:
    Vény nélkül kiadható.

    Forgalmazhatóság:
    Szabadforgalmú készítmény.
  • Garancia 
    0
    Szállítási idő 
    1
    Tömeg
    1 kg/db