2019.04.03 9:38
2019.04.02 9:56
2019.03.29 8:02
2019.03.21 19:07
2019.03.21 19:05
2019.03.11 20:41
2019.03.08 9:30
2019.03.08 9:21
2019.03.08 9:20
2019.03.08 9:17
2018.10.29 16:15
2018.10.24 16:11
2018.10.24 16:10
2018.10.22 13:05
0
0
4
5
8
9
6

Termék részletek

Api Guard 50 G

Api Guard 50 G
1 160 Ft
A vásárlás után járó pontok: 12 Ft
  • LEÍRÁS
    Az 50 g-os kiszerelés 1 család egyszeri kezeléséhez elegendő (ismétlés ajánlott)
    Bio méhészetben is használható.

    Összetétel:
    25 % timol (tömeg %)

    Gyógyszerforma:
    gél külsőleges használatra

    Gyártó:
    Laleham Healthcare Ltd., UK

    Törzskönyvi engedélyes:
    Vita (Europe) Limited, UK

    Célállat:
    Mézelő méh (Apis mellifera)

    Javallat:
    Mézelő méhek Varroa jacobsoni atka fertőzöttségének csökkentésére (kontroll kezelésre).

    Alkalmazás módja:
    Külsőleg

    Adagolás:
    Családonként 50 gramm Apiguard gél A. U. V. készítmény 2 hetes időközzei.

    Alkalmazási útmutató:
    Nyissuk ki a kaptárt. Tépjük le a tálca fóliáját úgy, hogy az egyik sarka maradjon a tálcához rögzítve. Helyezzük a nyitott tálcát a keretek tetejére középre, a géllel felfelé. Győződjünk meg róla, hogy a tálca teteje és a kaptártető között legalább 0,5 cm üres tér maradjon. Zárjuk le a kaptárt. 2 hét múlva helyezzünk egy másik tálcát a régi mellé a fentiek szerint. A kicsi és a telelő családok esetében egy tálca Apiguard gél is elegendő lehet, amelyet legalább 4 hétig hagyjunk bent. A készítmény leghatékonyabban akkor használható, ha terméket késő nyáron a mézhordás után alkalmazzuk (amikor a petézés mennyisége csökken). Erős fertőzöttség esetén a készítmény tavasszal is alkalmazható, ha a hőmérséklet 15°C fölött van.

    Ellenjavallat:
    Nem ismeretes

    Nem kívánatos hatás:
    A javasoltnál magasabb adag alkalmazása a méhcsaládokban viselkedési zavarokat idézhet elő (nyugtalanság, a kaptár elhagyása).

    Élelmezés-egészségügyi várakozási idő:
    Nem szükséges. A készítmény mézgyűjtési időszakban nem használható!

    Tárolás:
    A készítményt eredeti csomagolásban, közvetlen napfénytől és hőtől védve száraz helyen, szobahőmérsékleten (15-25°C között), növényvédő és egyéb vegyszertől, élelmiszerektől elkülönítetten kell tárolni. Gyermektől és házi állatoktól elzártan tartandó!

    Figyelmeztetés:
    Mézgyűjtési időszakban ne alkalmazzuk a készítményt.
    Az Apiguard gél A.U:V készítmény alkalmazása előtt ne etessük a méhcsaládokat. Ne használjuk a készítményt, ha a napi hőmérséklet 15°C-nál alacsonyabb, illetve a méhcsalád aktivitása nagyon alacsony. Kezelés előtt a gyenge családokat egyesíteni szükséges.

    Munkavédelmi óvórendszabály:
    Az általános munkavédelmi szabályok betartása szükséges. Használat során védőkesztyű viselése kötelező, mert a timol bőr irritatív tulajdonsággal rendelkezik. Kerülni kell a bőrrel, szemmel való közvetlen érintkezést. Használat után kézmosás valamint a termékkel érintkezésbe kerülő eszközök megtisztítása ajánlott. Csak kaptárban történő alkalmazásra javasolt.

    Eltarthatóság:
    Bontatlan csomagolásban gyártástól számított 18 hónapig, a csomagoláson feltüntetett időpontig. A doboz felnyitása után csak egyszer használható a készítmény.

    Kiszerelés:
    Alumínium tálca laminált fóliával lezárva, 50 gramm Apiguard gél tartalommal, 10 db-onként papírdobozba csomagolva (1Ox50 gramm Apiguard gél), valamint 1 kg és 3 kg-űrtartalmú műanyag tartály.

    Rendelhetőség:
    Állatorvosi rendelvényre! Állatgyógyászati felhasználásra.

    Forgalmazhatóság:
    Az állatgyógyászati készítmények forgalmazására jogosultak.

    Törzskönyvi szám:
    26/2003. FVM

    Környezetvédelmi előírások:
    Közegészségügyi és környezetvédelmi szempontból a készítmény fel nem használt maradékát, valamint a kiürült csomagolóanyagot és tároló edényzetet a veszélyes hulladékokra vonatkozó hatályos előírások szerint kell megsemmisíteni.
  • Garancia 
    0
    Szállítási idő 
    1
    Tömeg
    3,5 kg/db
    Min. rendelhető mennyiség
    5 db