2019.04.03 9:38
2019.04.02 9:56
2019.03.29 8:02
2019.03.21 19:07
2019.03.21 19:05
2019.03.11 20:41
2019.03.08 9:30
2019.03.08 9:21
2019.03.08 9:20
2019.03.08 9:17
2018.10.29 16:15
2018.10.24 16:11
2018.10.24 16:10
2018.10.22 13:05
0
0
4
5
8
9
3

Termék részletek

Api Ox

Api Ox
6 590 Ft
A vásárlás után járó pontok: 66 Ft
  • LEÍRÁS
    20 család kezelésére elegendő.
    Bio méhészetben is használható.

    Méhek Varroa atkák által okozott ferőzésének kiegészítő kezelésére alkalmas kizárólag a fiasítás mentes őszi-téli időszakban.

    1. AZ ÁLLATGYÓGYÁSZATI GYÓGYHATÁSÚ KÉSZÍTMÉNY NEVE

    Api OX

    2. HATÓ- ÉS SEGÉDANYAGOK MEGNEVEZÉSE

    Oxálsav dihidrát 5,0 gramm
    Glükóz 20 gramm
    Desztillált víz ad 100 ml.

    3. CÉLÁLLAT FAJOK

    Méh

    4. FELHASZNÁLÁSI JAVASLAT, ADAGOLÁS, ALKALMAZÁS

    Méhek Varroa atkák által okozott ferőzésének kiegészítő kezelésére alkalmas kizárólag a fiasítás mentes őszi-téli időszakban. A készítmény használat előtt jól felrázandó! A kaptárakba keretenként 5 ml felhasználásra kész oldatot szükséges a léputcákban lévő méhekre csepegtetni a mellékelt fecskendő segítségével. A terméket a méhészet összes családjánál egyidejűleg kell alkalmazni. Az adag maximum 50 ml oldat kaptáronként. Az előírt dózis nem emelhető. Egyszeri alkalmazás elegendő. Ha a külső hőmérséklet 5 ° C alá süllyed a termék nem használható fel.

    5. FIGYELMEZTETÉSEK

    Rablóméhek esetében nem alkamazható. Kaptár feletti mézkamra esetében nem alkalmazható. Az adag emelése az anyaméhek elpusztulását okozhatja. Más akaricid hatású készítménnyel egyidejűleg nem használható. Tavaszi-nyári időszakban, a hordás idején nem alkalmazható.
    Használat közben enni, inni nem szabad. Használat közben tilos a dohányzás. Használata során megfelelő személyi védőfelszerelés, arcvédő maszk és gumikesztyű viselése kötelező. A bőrrel való érintkezés kerülendő. Ha az anyag bőrre kerül, szappannal és vízzel azonnal le kell mosni. Kerülni kell a szembejutást. Nem szabad belélegezni, lenyelni. Lenyelése esetén azonnal orvoshoz kell fordulni, az edényt/csomagolóburkolatot és a címkét az orvosnak meg kell mutatni.

    6. LEJÁRATI IDŐ

    Felhasználható a gyártástól számított 18 hónapig.

    7. TÁROLÁSI ELŐÍRÁSOK

    Szobahőmérsékleten, fagytól és napfénytől védett száraz helyen tárolandó. Hűtőszekrényben, mélyhűtőben nem tárolható.

    8. KISZERELÉS

    1 liter átlátszatlan, nagy sűrűségű polietilén, gyermek-biztos, csavaros tetővel, garanciazárral ellátott palackban, kartondobozban.

    9. KIZÁRÓLAG ÁLLATEGÉSZSÉGÜGYI CÉLRA!

    Kizárólag állategészségügyi célra!

    10. ÉLELMISZEREGÉSZSÉGÜGYI VÁRAKOZÁSI IDŐ

    Méz: 0 nap

    11. A GYÁRTÓ ÉS FORGALMAZÓ NEVE ÉS CÍME

    Gyártó: Chemicals Laif S.r.
    Cím: viale dell’Artigianato 13, 35010 Vigonza (PD), Olaszország
    Tel.: +39 049 626281, Fax: +39 049628501
    Email: info@chemicalslaif.it

    12. A KÉSZÍTMÉNY NYILVÁNTARTÁSI SZÁMA

    02.2./790/000/2010
  • Garancia 
    0
    Szállítási idő 
    1
    Tömeg
    200 g/db